julskyltning

Järnhandel tog hem skyltningen

För andra året i rad tog Järnhandeln hem priset för bästa julskyltningen framröstade av NLTs läsare. Det fina tåget tillhör Sjunnesson som också har varit Järnhandeln behjälplig med skyltningen. Vinnaren av vår julkorg som lottades ut bland dem som röstade blev Ingela Berggren. Stort grattis och god jul från alla oss i Grästorp Handel

Nu är julskyltningstävlingen avgjord!

Nu är rösterna i årets julskyltningstävling avgjord. Stort tack till alla 250 som har varit med och röstat och alla butiker som har ansträngt sig lite extra med skyltningen! Järnhandelns fönster var det som fick flest röster och den röstande som vann dragningen och fick en julklapp fylld av gåvor från Grästorp Handels butiker var …

Nu är julskyltningstävlingen avgjord! Read More »