Grattis till våra vinnare!
I fredagar hölls för första gången Grästorpsgalan där kommunen, näringslivet och samhället bodde tillsammans för en festnatt med god mat, underhållning och prisutdelning. Hela tre av kvällens priser togs av våra medlemmar i Grästorp Handel och vi säger stora grattis till dem och till de övriga vinnarna och tackar NSG för en fin arrangemang! Årets …
